2 veckor


är prinsen idag =)
Vad fort tiden gått, man se redan nu hur han ha ändrat utseende och så ha han blivit rundare i ansiktet.
Han är såååå vacker, just nu ligger han och sover.
I natt sov han kanon bra, han somna 23.30 igår kväll och vakna 06.00 i morse =)
Snacka om lyx, då va man utvilad.
Då åt han och sedan somna han igen och vakna 9.00, han är så bra på att sova på natten och det är himla skönt för då orka man lixom vara människa och mamma.
Peter va dålig igår så han sov hela dagen och la sig tidigt men idag är han pigg, så i morse efter frukost tog jag mig en dusch och sedan vilade jag 1 timme medans pappa tog hand om sonen våran.

Nu håller vi på att tvätta, det blir himla mycket tvätt.
1 maskin om dagen minst..

Vid 4 tiden idag kommer brorsans son sebbe och ska vara här ett tag och så kommer lisa och hälsa på Eddie.
I morgon ska vi åka med moster och tomas till Morfar och Kerstin, ska bli himla roligt så dom också får träffa Prinsen.
Så vi ska gå bort till moster sedan så vi får fixa bilbarn stolen så vi vet hur den funka, ha ju inte prövat den än.

Idag fick jag på mig förlovningsringen igen, skönt att kunna ha den igen =)

Ha en bra lördag mina kära läsare.

Älskar min son Eddie över allt annat, den kärlek man känner till sitt barn går inte att beskriva.
Den som själv har barn förstå hur det är och det är underbart.

Kram //Mamma Tessan


pappas finger är gott =)

Pappas finger är gott =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin han är!!!! Och han verkar så snäll. Lillskiten där.



Tänk att dom är så små!! Att man glömmer bort det!!

Det är inte länge sen Kevin var så liten. Men det har helt blivit som bortblåst. Konstigt.



Ester tyckte att Eddie var så söt också!!!



Snusa och pussa från oss lite X-tra. Så syns vi.



Kram Lisa.

2008-12-06 @ 23:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0