Lördag


Vilken natt, Eddie ha sovit så himla bra fast det gör han ju alltid.
Men i natt ha han inte gnällt till och man måste ge honom tutten och så somna han om, nej i natt sov han ändå tills han vakna och ville ha mat.
Sedan fick han mat i morse också vid halv 9 och sedan somna han om och sover än =)

Peters pappa samt hans syster med familj kommer idag, dom är väl här om ca 1 timme skulle jag tro.
Fullt hus blir det, så ikväll lär man vara helt slut.
Dom ska väl hålla Eddie allehopa så jag lär inte få mysa med min son idag, innan han kom så trodde jag det skulle bli så att jag inte tyckte om då andra höll i honom och skulle bli som en hök och hålla koll så dom inte höll i honom fel och så vidare men så blev det inte.
Det enda som är jobbigt är då han grina och är ledsen och någon annan håller honom, då får jag som panik och vill ha honom själv.

Vi ha städat och gjort jätte fint här hemma nu, det är så skönt när det är rent och undan plockat runt omkring en.
Man kan ju bli lite lat när man ha småbarn men man får passa på att plocka och diska medans han sover, men ibland så vill man själv även då passa på att vila.

Nu ska jag klä på mig och invänta främmandet.
Ha en bra lördag, Kramar från oss till er =)

Mammas Prins <3

Vackraste Prinsen

Kommentarer
Postat av: malin

ååhh va sööt=)

2008-12-21 @ 18:26:57
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åååh :-)

2008-12-21 @ 19:14:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0