Premiär


Vart det idag för att bada och det tyckte inte prinsen om, uscha uscha.
Navelsträngen lossna idag och det va skönt, man ha varit så nojig för att den ska fastna i blöjan men så idag äntligen lossna den =)

Natten som va sov han himla bra, nästan så man blev orolig.
Somna vid 21.30 och vakna 03 och då åt han och somna 4 och sov till 5 och då fick han ersättning sedan sov han ändå till 9.30 *SKÖNT*
Så idag ha man varit pigg och det ha varit skönt.

Ikväll ha han dock varit lite tjurig, jag ha gett honom mat men han verka inte nöjd.
Förut fick han ersättning efter jag ammat honom men då kräktes han och det va som en fontän.
Så nu kan han inte både få ersättning och tissen, det blir för mycket.
Fast hon på bvc sa att vi skulle göra så men det funka inte eftersom det blir för mycket, så ersättning ska han få morgon och mitt på dagen nu sedan tissen resten.
Han är ju så nöjd med tissen men det är väl inte nog med näring så han går upp, förut när jag amma så satt jag mjölk uppsamlaren på andra tissen och då fick jag hela 25 ml så det va ju bra så mjölk finns det ju så det räcker men tyvärr verka det inte vara nog med näring så han får i sig så ersättning någon gång bara dock inte tillsammans med ammningen eftersom vi anse att det blir för mycket.

Nu ska jag gå och mysa med min familj sedan blir det sängen är rätt trött.

Kram kram

Prinsen <3


Badar

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi sååå sööööt!!

2008-12-04 @ 23:31:24
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: tess

så fin han är! :D

2008-12-05 @ 09:02:04
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0