Äntligen =)


Idag fick jag saker från Tradera, det va inte en dag för sent.
En väggtext som ska hängas ovanför Eddies säng, Så Älskad Från Första Stund.
Kommer bli jätte snyggt, sedan 2 stycken tröjor också.
En avi så vi måste hämta paket från affärn =)

Idag blir det makaronpudding till middag, får se när Älsklingen kommer hem det är stopp och då blir det alltid senare.
Jag håller på att tvätta, ha tvättat en maskin med kläderna och lite annat och nu håller jag på att tvätta Eddies sängkläder.
Insåg att vi ha bara 2 set med sängkläder till honom, så måste köpa 1 eller 2 till för det kan ju lätt hända olyckor då dom är så liten.

Det är ju förresten något han kan få i julklapp också, eller presentkort på Ikea för vi tänkte handla till hans rum =)

Nu ska jag förbereda maten så det är bara värma när Peter kommer hem.

Kram //Tessan

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch vad jobbigt med sån foglossning! Jag mådde rätt bra, mådde illa i början och fick lite ont i slutet men annars ok.

Jag gick över 4 dagar. Förlossningen gick bra,tog 13 timmar! Men hon slutade andas efter ett tag när hon kommit ut så vi visste inte om hon skulle klara sig. Det var det värsta jag varit med om.. Men hjärtat stannade aldrig som tur var. Vi fick stanna kvar 1 vecka på sjukhuset, hohn låg i kuvös dom första dygnen.

Har du bestämt hur du ska göra med bedövning? Rekomenderar ryggmärgsbedövning! =) Asskönt!



Kram

2008-11-04 @ 17:43:07
Postat av: Millia

hejsan. kikar förbi. kolla gärna in min blogg :)

2008-11-05 @ 12:44:29
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0