En natt på BB...



Suck suck suck för mitt blodtryck.
Fick åka in i natt och blev kvar på BB under natten, sovit 1 timme i natt så man är helt slut nu.
Tog prover och dom va bra, men de är blodtrycket och huvudvärken som inte är bra.
Så nu måste jag ringa in om det är något, skulle egentligen ha stannat tills i morgon men det va så otrevlig personal där så därför fråga jag om jag fick åka hem och ringa in istället.
Sedan ska vi ju till BM i morgon också och är det något så skicka hon ju in oss.

Så nu är det vila som gäller, visst det är svårt och vila och vila men man måste ju.
Dom ville inte sätta igång mig heller, läkaren undersökte mig och det är inte dags än på ett tag sa hon så det är bara att vänta och vänta.
Kan ju hoppas att dom kanske sätter igång mig ändå ifall blodtrycket och huvudvärken inte blir bättre, lär ju få gå på många koller på Mödra nu när det är såhär,
Bättre att sätta igång mig och få detta gjort tycker jag, men inte dom tydligen.

Nu står Peter och diska och sedan ska vi äta, är hungrig för lunchen på sjukhuset va ju så lite så inte ens en 3 åring hade blivit mätt.

KRAM KRAM


=)


Kommentarer
Postat av: T H I S N E Y

usch :/ inga roligt att hon sa att det är ett tag kvar heh:(



hatar att äta på sjukhus! man får ju aslite och torrt är det :O inge gott alls

2008-11-16 @ 17:39:05
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA precis.. JAG tycker själv att jag äter som en häst, o de gångerna som jag ätit på sjukhuset har det inte ens känts att jag har ätit haha..



ja negerbullarna blev skitgoda :D nyss tryckt i mig den största haha :D

2008-11-16 @ 19:36:12
Postat av: tess

vila, vila, vila. se på massa filmer :)

har du sett napolian dynamite förresten? har börjat se den nu, verkar kul :P

2008-11-16 @ 21:40:19
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: tess

hur gick det hos bm idag?

2008-11-17 @ 10:06:12
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0