Fredag - Helg...


Gick inge bra hos BM idag, blodtrycket högt och urinen va det en etta på.
Så blev skickad direkt till förlossningen, väl där så koppla dom på så vi fick höra hjärtljuden hela tiden (kändes skönt) och sedan kom en manlig och en kvinnlig läkare och undersökte mig "där nere".
Fy helvete på ren svenska vad ont det gjorde, stack in hela handen en meter kändes det som.
Men den manliga sa att han ville "reta" upp det lite så det starta fortare så hoppas på det nu då =)

Så efter dom undersökt mig så pratade vi lite och han sa att om jag får mer huvudvärk och yrsel måste jag direkt ringa förlossningen och rådfråga.

Så nu är det vila som gäller, vila vila vila tills han kommer.
Peter tror som sagt att han kommer i morgon och mamma tror under helgen någon gång, så nu hoppas jag dom ha rätt.

Ska vila nu är jätte trött och helt slut efter undersökningen, det gjorde så ont så jag sa att det blir bara en unge.
Men då sa läkaren: Det kommer göra mindre ont då han ska komma, ja eller hur det tror jag på vad jag vill om.

Så nu vet ni mina vänner hur läget är, ingen Eddie än och jag mår väl sådär.
Allt är iallafall bra med Eddie, läkarna och barnmorskan sa på förlossningen att han är en livlig liten grabb och att han mår bra så det är skönt.

Kram Kram //Tessan



                                     vilar


Kommentarer
Postat av: tess

synd att blodtrycket var högt :/ men du slipper kejsarsnitt va?



önskar er lycka till om du inte hinner skriva nå mer innan det är dags!

iih. snart har du en bäbis i dina armar :)



kram!

2008-11-14 @ 16:43:04
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: emma

Snart gumman så kommer eran prins..Så avis på er=) Får hoppas att Peter har rätt att han kommer imorgon=) kram

2008-11-14 @ 23:10:26
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0