Fredag - Underbart


YES YES YES =)

Äntligen fredag, skönt att ha Älsklingen hemma hela helgen.
Är så tråkigt och ensamt då han jobba, men i helgen blir vi hemma och rå om varandra.

Beställde en smörgås tårta också tills i morgon, mums mums.
Lite extra lyx måste man få bjuda sig själv på någon gång, gott gott.
Så i morgon kl. 13 ska den hämtas =)

Jag ha diskat och nu håller jag på att tvätta en matta, sedan tänkte jag plocka undan här lite.
Får se vad det blir för middag idag, kanske pasta med baconsås.

Ska be Älsklingen köpa hem något gott tills ikväll, chips och choklad =)


    gottans       mums mums

Åååå vad trött jag blev, kanske ska vila lite innan Älsklingen kommer hem?
Ja det lät bra, ha en bra dag.

Kram //Tessan

10 Dagar Kvar Nu Bara, Hoppas Du Kommer Snart Så Mamma Slipper Gå Över Tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0