Hemma Igen... Utan Bäbis...


Fick ju åka tillbaka igår kväll på sjukan och sova kvar, så idag ha dom kollat kurva och vi fick göra ett ultraljud och allt ser bra ut och både Jag och Eddie mår bra så det är skönt iallafall =)

Detta är sjukt jobbigt, ni förstår nog inte riktigt hur man känner sig.
Är less på allt och vet inte vad man ska göra för att detta ska komma igång, det är väl bara att vänta antar jag.
Fråga om snitt men det gör dom inte så länge vi mår bra och det är ändå skönt för det är inte det jag vill.
Så i morgon vid 9 tiden ska vi tillbaka på sjukan och kolla kurva och prover och allt, så får se då vad dom gör.
Jag vägra lägga in mig iallafall, dom gör ju ändå inget och inget händer då kan jag lika bra vara hemma och vänta.

Eddie trivs i magen som det verka och vill inte komma ut, men inom 2 veckor borde han vara här iallafall.
Fast nu känns det inte som så, men han kommer när han är redo.

Nu vet ni alla hur det ligger till, kommer nog inte uppdatera så mycket för jag orka inte.
Gör det när Eddie kommit istället, kanske kommer något inlägg ändå vem vet.

Kram //Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0