Hemma



Gick bra på sjukan, allt va bra =)
Tyvärr inte öppnat mig än men läkaren va och reta lite så att det skulle komma igång och vi hann inte mer än ut och skulle åka hem så kom värkar.
Åkte hem och värkarna ha suttit i 1 minut och varit ca. 5 minuter mellan.
Så ringde in och dom sa åt mig att bada och ta 2 alvedon så ha gjort det och nu känner jag inte så mycket, ska ta och vila tänkte jag är super trött.

Så det va nog bara förvärkar =(
Hade hoppats att det satt i sig så vi skulle få åka in, men det verka inte bli bäbis i helgen iallafall.
Så om det inte blir något under helgen ska vi åka tillbaka på måndag, ska då kolla blodtryck, kurvan och göra ett ultraljud.

Ska vila nu och hoppas värkarna kommer tillbaka =)
Längtar efter dom nu, även om det känns men det är bara andas med dom så går det bra.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: emma

Men jag håller tummarna att de ska hända nått nu gumman!! Den lilla skrot ungen gillar visste att vara i din mage;) kram kram

2008-11-21 @ 18:25:04
URL: http://nogg.se/emmaomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0