Lördag


Vaknade sent idag och så fikade vi och skulle göra oss klara och hämta smörgåstårtan =)
Jag stod och borsta tänderna och kände mig inte bra så va tvungen att spy och det va som en fontän, för fy f-n hur jag spydde det va hur mycket som helst.
Men sedan mådde jag bra så vi åkte och hämta tårtan och sedan hem.

Ikväll ha vi sett film och smaskat på gotta =)
Nu är jag jätte trött, fast jag sov länge idag plus ha vilat 2 timmar.
Kanske sover jag för mycket?
Jag måste börja kliva upp tidigare, fast jag älskar ju att sova.

Nu är det 9 dagar kvar och väntan är så jobbigt, tänker varja dag på lilla Eddie och se hur han rör sig i magen.
Det är lite plats för honom nu, så man se inte lika mycket på magen hur han rör sig.

Tisdag ska jag till BM förhoppningsvis sista gången, Peter han jobba så jag ha frågat Kajsa om hon vill följa med och det ska hon.
Vill inte åka ensam nu när det är så nära ifall det skulle bli något på vägen dit eller hem, så det är skönt att Kajsa följer med.
Kanske han tittat ut då redan också, vem vet ;)

Jag tror jag ska ta en dusch, jag älskar att duscha det är så skönt och speciellt precis innan säng dags =)

Älskar Dig Peter, Tack För Att Du Finns Du Är Den BÄSTA <3

        pappa

Kommentarer
Postat av: J O N N A

Ja det är skitgott :D

USch :/ Ja, när jag har köpt det kebabköttet ja använder till grytan, lithells (fruset) ,så har det smakat skit om man gör det bara vanligt liksom :S men i där så smakar allt annat så mycket haha så det blir gott ändå :D



ahaa okej :( vad tråkigt, stark mat som är så gott hehe :)



8 dagar, nästan en vecka nu :D:D

2008-11-09 @ 07:48:37
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: tess

det är nog bra att du sover mycket nu. du behöver alla krafter inför förlossningen och tiden efter :)

jag sover också jättemkt, även fast jag har så långt kvar. men jag blir helt slut av att gå omkring och ha så ont hela tiden. usch :(



nu har du inte länge kvar! jag tycker det är spännande :)

2008-11-09 @ 20:33:45
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0