Lördag


Idag ha det snöat och snöat, vi va ner på affärn en sväng för att handla det vi glömde igår.
Kom hem och såg på film och sedan ställde vi in kycklingen i ugnen som skulle ta en timme, så jag la mig och vila medans och Peter satt vid datorn.

Ha nyss ätit, gud så gott det va.
Va länge sedan jag åt något så gott, äter mycket nu men Eddie tar väl mer och mer näring av mig så jag behöver allt jag får i mig =)

Ikväll blir det nog någon film och mys i soffan, hosta som f-n också.
Denna hosta och förkylning verka aldrig vilja ge med sig, måste ha varit "sjuk" i en månad nu.

Eddie ha det bra i magen, han trivs himla bra som det verka och han ha inga planer på att komma ut än som det känns.
Men rätt vad det är så kommer väl värkarna och vattnet går och då är det dags =)

Trevlig lördag kväll och kram på er som läser detta.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0