Lördag


Va ett tag sedan jag blogga nu, inte haft ork och haft värkar så ha inte haft lust helt enkelt.

Igår ringde jag förlossningen för att rådgöra med dom för jag hade sånna värkar, men det va alvedon som gällde och vila och idag är det bättre *SUCK*
Hade ju velat att det hade fortsatt med värkarna så vi hade fårr prinsen våran i helgen, men nu verka det som att han vill stanna längre.

Jag ha fixat min garderob idag så nu är den klar =)
Nu vill jag börja plocka i Eddies rum och fixa ording där, tv bordet och det ska bort därifrån och så fundera vi på att ha skötbordet i hans rum istället.
För det är så lite förvaring inne på toan nu så vi vill flytta tillbaka toamöblerna in dit, så får se om vi fixa med det i morgon.
Både jag och Peter är förkylda än så man ha inte så mycket ork, men man vill ju ha ordning ifall prinsen kommer nu snart.

Peter ska jobba till veckan så jag kan ju fixa medans han jobba, men ska inte göra för mycket ensam heller för då får jag ont och det är inte värt de.
Men lite kan jag ju fixa, vill ha ordning nu när det är såååå nära.

Nu ska jag göra mig klar för vi vänta nämligen besök av min syster och hennes mamma och sedan när dom åkt så ska vi gå ner på affärn och handla lite ska äta tacos idag =)

Älskar Dig Peter och Våran Son Eddie som snart är här med oss <3

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad jobbigt att du ska ha ont gumman! men tänk om några veckor, då är all smärta över och ni har er eddie hos er!!



du kan ju sysselsätta dig med att tävla på min blogg om du inte redan gjort det?



kram!

2008-11-01 @ 16:53:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0