Måndag


Ååå nu är det bara 1 vecka kvar till beräknad förlossning, vill du komma denna vecka?
Hoppas verkligen det, vill inte gå över tiden suck så jobbigt det skulle vara.
Jag hoppas Emma ha rätt, att han kommer idag eller i morgon =)

Ont i huvudet och trött är jag, fundera på att lägga mig och vila och värma värme kudden och krama =)
I morgon är sista besöket hos Barnmorskan om han inte kommer senare så vi måste boka in flera, men jag hoppas innerligt att han vill komma denna vecka.
Denna väntan blir man ju smått tokig på, det är inge roligt längre.
Jag vill ha värkar och ha ont, sjukt kanske det låter men så är det.
Jag vill ha våran Eddie nuuuuuuuuuuu.

Håller på att tvätta nu, ha tvätta en maskin redan med massa små handdukar till prinsen och nu är håller jag på att tvätta sista sängkläderna hans.

Orka inte sitta här mera nu, ska värma värme kudden och mysa ner mig i sängen.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0