Snälla Eddie kom nu..


Va hos BM idag, gick bra fast jag ha högt blodtryck så måste på extra koll på fredag.
Ha lite små saker som gör att det kan va havandeskapsförgiftning =(
Så känner jag mig orolig eller känner av något innan fredag måste jag ringa förlossningen så får jag åka in på koll hos dom och i värsta fall blir det akut snitt =(
Inget jag vill, vill hellre föda riktigt men blir det inte så är det inget jag kan göra åt det.
Är det så att dom måste så får jag acceptera de, kan ju annars va fara för både mig och prinsen och det vill jag inte.
Men BM sa att jag ha gått så pass långt så det är ingen fara och det känns tryggt.
Sedan fick jag även en tid på måndag också, om han inte kommit då.

Hoppas verkligen att han vill komma nu, jag tycker det är så jobbigt.
Ont och det är inte roligt längre, lider mer än njuter =(
Hemskt jag vet, men tyvärr är det så.
Är nog så för många skulle jag tro så här i slutet, men snart är han här iallafall.

Ha lite huvudvärk så ska krypa ner i soffan tänkte jag och vila och se på tv med Älsklingen min.

//Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch då..Låter inge bra det där..Men hoppas verkligen att prinsen kommer snart och att ni slipper snitt..Kan inte vara roligt..Håller mina tummar!! Kram

2008-11-11 @ 20:48:54
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: tess

jag håller tummarna och hoppas att allt går bra!

2008-11-11 @ 22:42:21
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0