God Morgon!


Klev upp för att gå på toa och kände mig så hungrig, så va tvungen att dricka lite nyponsoppa och så blev jag pigg.
Älsklingen är hemma från jobbet, han är så himla förkyld och är inge pigg alls stackarn.
Så han kanske följer med på mödra idag, dumt kanske när han är hemma från jobbet men han får bestämma själv hur han ska göra men jag tror han kommer följa med ändå.

Ha laddat hem massa filmer i natt, vissa är klara men det är någon som inte är riktigt klar än.
Tänkte lägga mig nu ett tag till, ha ställt klockan på 10.00 så ska kliva upp då.

Kram //Tessan

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

hoppas att du har blivit klar strax så att du vill komma ut till denna värld, det är kallt här ute men morsan o farsen klär på dig ordentligt så att du inte fryser, hej så länge kommer i morgon. KRAM från mormor.

2008-10-28 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0