Happy =)


Idag hämta Mamma och Pappa ut ett paket med saker till mig, en matta och gardiner som jag ha på mitt rum.
Det blev jätte fint, så nu ha jag ett jätte snyggt rum tills jag anländer till världen =)

Idag på stan så shoppa vi lite, sedan blev det Tacobuffe för Mamma till middag och Pappa åt en clubsandwish =)
Smarrigt värre tyckte båda.

Sedan vi kom hem ha vi inte gjort så mycket, Mamma ha sett på tv medans Pappa skulle ladda hem en film.
Men man va tvungen att ha ett program så vi ska fixa det någon dag =)

Nu ha vi bärbar dator också =)
Köpte den igår, så nu kan mamma blogga från sängen också om hon inte orka kliva upp.
Så nu kan vi bära ner gamla datorn och data bordet i förrådet så blir det mer plats i vardagsrummet och så vill Mamma möblera om men Pappa tycker vi ska vänta eftersom vi inte vill ha kvar bokhyllan utan köpa tv bänk och hyllor istället.
Men eftersom mamma oftast få sin vilja igenom så kommer vi nog möblera om ändå fast vi inte ska byta ut bokhyllan än.

Kanske man skulle fika lite?
Jag känner att jag är litie sugen så jag hoppas mamma också är det *LER*

Kram och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0