Hungrig


Nu är Mamma hungrig, men först ska hon skriva detta.

I morse när pappa åkte på jobbet hade vi svårt att somna om, mamma va inte så trött och jag sparka för fullt i mammas mage.
Men till slut somna vi båda om och vakna vid 11 tiden.

Nu ha Jonna fixat bloggen så nu är det SNYGGAST av alla bloggar, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!

Idag ska vi inte göra så mycket, mamma ha lite ont så det enda hon ska göra är att diska och sedan laga något gott till middag då pappa kommer hem.

Igår försökte han ladda hem filmer men fick inte till de, så i morgon ska han ta med datorn på jobbet för hans jobbar kompis ska fixa så vi kan ladda hem =)
Låter kanon bra, för Mamma vill kunna ladda hem och bränna ut.

Nu ska mamma äta och sedan diska och se på tv.

Hoppas ni får en bra dag, idag är det 5 veckor och 6 dagar tills jag är beräknad att komma.
Men jag hoppas att jag kan komma tidigare, för nu är jag nyfiken på min mamma och pappa och dom är minst lika nyfiken på att se hur jag se ut.

Kram //Eddie "Tattoo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0