Kärlek


Till min mamma och pappa =)

Mamma ha fikat nu och är propp mätt, Morfar kom förbi med en pinne till garderoben så nu kan mamma fixa sina kläder =)

Hon håller även på att göra potatisgratäng som vi ska äta till middag, sedan blir det kycklingfile inlindad i bacon till och sallad =)
Nu undra ni kanske varför det blir sådan "lyx" mat mitt i veckan, men det va för att grädden gick snart ut och potatisen skulle snart bli gammal så vad passade då inte bättre än potatisgratäng?
Mums så gott det ska bli, känner redan nu hur gott det luktar.
Den får stå inne någon timme på låg grad och sedan är det bara värma på den innan pappa kommer hem.

Till helgen kommer mina kusiner hit (min mammas brors ungar, Sebbe och Nora, Kevin ska vara hos någon annan).
Dom kommer på lördag och sover över tills på söndag, så det blir mysigt att få lite främmande.
Ska försöka lägga ut bilder så ni ska få se =)

Mamma ha inte fattat än hur man skicka bilder genom blåtand, det verka inte funka så vi måste be någon om hjälp.

Nu ska mamma fixa lite med bloggen.

Kram från Oss

Kommentarer
Postat av: J O N N A

Vad söt du är =) Mums vad gott det där lät :D Hehe!

Ååååh jag vill att han ska komma ut nu, är så nyfiken :DKramar

2008-10-08 @ 14:39:13
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fin bloggdesign Thisney(Jonna) har gjort till dig :)

2008-10-08 @ 18:43:44
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Va bra :D

2008-10-08 @ 18:49:10
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0