Måndag


Va ett tag sedan..

Vi ha varit i Östersund i helgen, jag ha fått träffa mina kusiner =)
Det va himla trevligt, fast mamma och pappa tyckte det va otroligt skönt att komma hem.
Nu ska dom inte sova borta fören jag kommer, mamma sover så dåligt nu på nätterna och det blir inte bättre av att sova borta.

Här kommer en bild på mina kusiner =)

SÖTA =)

Mathilda 3 år    Theo 4 månader    Rasmus 7 år


Mamma å pappa ha fått till datorn nu också så dom kan ladda hem filmer och musik, det är jätte bra.
Så dom ha nyss sett Änglagård för den filmen hade inte mamma sett.

I morgon ska jag å mamma på mödra, pappa ska jobba så han kan inte följa med vilket mamma tycker är synd när han inte kunnat varit med nu några gånger men han måste ju såklart jobba.

Hoppas ni alla mår bra, jag mår iallafall bra och nu är det inte långt kvar tills ni får se mig i verkliga livet =)

Kram //Eddie

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

2008-10-27 @ 21:05:30
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0