Onsdag - Besök


Idag ha vi haft besök, mormor och kusin sebbe =)
Mormor putsa fönster och så bytte vi gardiner, sedan åkte vi och käka lunch och handla mat på willys.
Mamma och pappa bjöd mormor och sebbe på lunch som tack för hjälpen med fönstren.

När vi kom hem igen så va mormor och sebbe tvungen att åka på en gång, så mamma och pappa möblera om i vardagsrummet och det blev kanon snyggt med nya gardinerna som pappa köpt =)

Senare på kvällen kom Zarah en vän till mamma, dom köpte en bilbarnstol av henne till mig =)
Det är bra att ha när vi får främmande så jag också kan åka med så mamma eller pappa slipper åka buss.
Så nu ha jag allt då jag kommer, inget fattas nu.
Fick kläder idag också, en dress samt ett par strumpbyxor så jag inte ska frysa i vinter.

Nu är mamma jätte trött och snora för fullt så hon ska göra sig klar för natten och pappa han se på tv =)

God Natt, Kram





      mormor

Världens Bästa Mormor, Längtar Efter Dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0