Torsdag =)


Idag ha varit en bra dag, inte haft så ont.
Ha nyss diskat och tagit fram mat tills i morgon, ska förbereda ikväll så den är klar tills i morgon.
I morgon ska Jag och Mamma på Lena och Orup, så Mamma och Kalle kommer hit först så ska vi bjuda dom på mat.
Svärmor kanske kommer också, hon ska ringa ikväll så får vi se vad hon säger =)

Igår åt jag chili con carne till middag, blev över så det blir nog det idag med fast att det inte lockar =(
Är sugen på pizza, men dumt när det finns mat hemma men men kan inte rå för mina sug hehe.
Älsklingen visste inte när han sluta idag, men hoppas det blir snart så han kommer hem.

I morgon kommer förhoppningsvis vårat nya bord också =)
Kommer bli såå snyggt.

Hehe såg att kommentaren anonym va från min mamma, hehe så gullig hon är =)
Ja snart får du se Eddie hur han se ut, kommer va världens underbaraste.

Kram //Tessan

Kommentarer
Postat av: britta

hejsan

2008-10-16 @ 19:41:16
Postat av: Fru Evelina

hoppas karln din kommer hem så ni hinner mysa lite iaf =)



kram!

2008-10-16 @ 20:28:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0