Välkommen!


Ja nu ha jag fixat en blogg för att ni ska kunna följa graviditeten samt när våran son kommit till Världen.

Min graviditet - BF Mån 17 nov 2008
Uträkning utgår från dagens datum: Sön 5 okt 2008.
Din graviditet startade Tis 12 feb 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 26 feb 2008 (ägglossningen).

Du är på dag 237 av 280. (84,6%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 5 fulla dagar (v33+5).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 nov 2008
Du har 43 dagar kvar till förlossning.

Mamma å Pappa längtar enormt mycket efter mig, 43 dagar kvar men om Mamma får bestämma får jag gärna komma tidigare.
Men när jag kommer till världen det ha jag inte bestämt än =)

Idag ha min blivande Mormor Britta och hennes sambo Kalle varit på besök,  dom längtar nog också tills jag ska komma.

Nu ska Mamma vila för hon ha så ont i ryggen och jag är så snäll oh sparka henne på revbenen, hehe jag är redan ett litet busfrö.

På Återseende.

Kram från lilla MIG

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Jag skulle hemskt gärna vilja hjälpa dig, men jag har så himla mycke i skolan just nu så jag hinner nog inte.. =/

2008-10-05 @ 21:01:03
URL: http://enmalinen.blogg.se/
Postat av: Tinna

ÅHHH vad gulligt med en blogg till.

Hoppas att den bilvande mamman mår bra och har haft en fin helg.

KRAM

2008-10-05 @ 22:19:37
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0