MammaMormor på besök idag =)


Idag va MammaMormor här, vi åkte och
handla och sedan spela vi lite kort.
Eddie han sov knappt en timme idag
och sedan sov han en liten stund på affär
och sedan inget mera, han är vaken mer och
mer nu på dagarna men då sover han ju hela
nätterna också så det är skönt =)

Ikväll bade vi och han tycker det är så
himla skönt, plaska och ha sig så man blir
blöt i hela ansiktet och så fick han sig en kallsup
men det gick bra lika glad va han för det.

På lördag kommer Peters syster med familj
på besök, om dom inte blir sjuk.
Så Eddie ska få gåstolen dom ha, för
Theo använder den knappt längre
så då skulle han få den =)
Så får se om han tycker om den.

Snart är det sängen, så himla
trött nu på kvällarna *Gäsp*


eddie

Det Vackraste Jag Vet *Kärlek*

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Åh va skönt att höra!=)

Med mig är det också fint=)



Ingen fara=) Hur menar du att du skulle vilja ha?=) Kramar

2009-04-17 @ 09:58:13
URL: http://thisney.se/
Postat av: Lina

Sv; Hejsan! Just nu ingenting.. men jag kommer nog tyvärr inte ta emot fler.. eftersom jag gör gratis och inte mkt tid över.. :/

Ha det så bra!

2009-04-18 @ 11:06:01
URL: http://linalinus.blogg.se/
Postat av: mormor Britta

vicken nakenfis du ser ut att njuta där i badet

2009-04-18 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0