Mys Dag =)


Eddie och Peter gick upp i morse och jag
fick sova vidare, sjukt ont i huvudet och magen =(
Skönt att få sova lite extra, skulle ha gått med Johanna
och Hannes på stan men kunde verkligen inte för
huvudvärken va hemskt uscha uscha.

Ha bara myst idag och tvättat.
Prinsen sover gott nu och jag ha diskat
och gått ut med sopor.
Så nu satt jag mig ner en stund, ska
nog sova snart huvudvärken kommer
sakna men säkert tillbaka känner jag
och ha ont i magen också.

Peter ska jobba i morgon =)
Kanon bra så det blir lite
mera pengar i kassan.
I morgon kommer MammaMormor
och hälsa på, ska bli skoj.
Vi ska ut och gå om vädret tillåter och
sedan käka någon god lunch.

eddie

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Emma

fika på stan nått?

2009-04-08 @ 20:50:53
URL: http://emmas-abbe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0