3vligt =)


Idag va Jag och Eddie på mitt gamla gamla jobb B2 =)
Det va himla skoj, inte varit där sedan Eddie kom så de
va himla skoj att träffa alla igen och dom tyckte
Eddie va så söt SJÄLVKLART är han det =)

Trist väder ha det varit, så vi ha inte gjort så mycket
och dessutom är Eddie sjuk :(
Feber, snoret rinner, kräks och diarre Stackarn.
Ätit jätte dåligt idag och druckit dåligt också.
Han somna för 30 minuter sedan, såhär länge
ha han inte varit vaken sedan han va nyfödd.
Tänkte först att Han och Jag skulle sova i bäddsoffan,
men jag tar in en madrass på hans rum och sover där
på golvet för Jag vill inte att han ska sova där inne
ensam då han kräks.
Bättre så än att ha honom med oss i sängen, för det blir
varmt och man sover inge bra.

Hoppas han är bättre i morgon, inge roligt att se
honom dålig det svider och värker i kroppen på
mig Jag hata då han är sjuk hellre är Jag sjuk.
Så denna helg blir det att vara inne så han blir frisk,
lill hjärtat vårat <3

Peter kom hem tidigare idag, lite folk och så ville
han hem till oss då Eddie va sjuk för
trodde vi skulle få åka in med honom för Jag satt
och läste om svin influensan och trodde han fått det
för han hade så många symtom men dom
sa att så länge han är rätt så pigg och orka hålla
sig vaken är det absolut ingen fara och så ska
man inte tro på allt man läser sa hon men de
gör man ju och blir orolig.

Nej ska snart sova, lär ju inte sova så bra i natt
så lika bra att göra kväll tidigt =)
Kram Kram och God Natt.

vackrast <3

Sötnosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0