Fredag =)


ÄNTLIGEN!!!
Som jag väntat på denna helg =)
MARKNAD..

Idag ha Jag å Eddie varit hos Kajsa hela dagen,
snacka massa skit och ätit grillat =)
Vi gick hem vid halv 7, gick på kiosken först
och sedan hem och då va Eddie så trött
så han åt (lite) och sedan somna han.
Peter jobba, började 14 och sluta 22 om det
inte blir längre.
Tyst är det här, men de är skönt.

Jag ska ta ett bad nu för jag fryser,
sedan invänta Peter och sedan
blir det sova om man ska orka gå på
marknaden flera timmar i morgon.

Jag är så lycklig med min familj,
underbar sambo och världens bästa son.
Är så glad att vi ha varandra, det är underbart
att ha någon att dela sitt liv med =)
Tillsammans ha vi gjort Eddie, det bästa
vi kunnat gjort och förhoppningsvis
blir det syskon framöver =)

Kram Kram

familjen <3
<3


Kortet är tyvärr i dålig kvalite, vi se konstig ut i ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0