Livet!!!


Är väl ändå bra underbart? =)
Världens bästa son och den bästa
pappa/sambo man kan ha.
Är så otroligt glad att Jag ha Peter, han
ha fått mig till en bättre människa och så
ha han ju gett mig världens finaste son <3
Visst kan de va jobbigt ibland det ska jag
inte neka, men alla ha det jobbigt ibland och speciellt
då man ha barn för det tar mycket energi men
det är ju värt det flera gånger om.
Vi prata om allt och lita på varandra till 110 %,
vi ha det såå bra tillsammans.
Någon gång i framtiden ska Eddie få
ett syskon och vi se fram emot den dagen,
när det blir det vet vi inte men den dagen kommer =)

Va på Marknaden även idag, hade inget att göra
så vi åkte vi dit.
Hade inte köpt något till Eddie, inte för att det fanns
så mycket heller men idag hitta vi en sak och den
ska han få när han fyller år =)
Ha handlat en hel del saker till present/julklapp,
ska sätta oss någon kväll och kolla igenom
och se vad han ska få när han fyller år och
vad han ska få i julklapp.

Ha även bestämt vad Eddies MorMor Kalle, MorFar Ruth,
FarMor och FarFar ska få i julklapp =)
Så de är skönt att det är klart, sedan är de bara
barnen som ska få.
Man kan inte köpa åt alla, den ekonomin ha man
inte så det räcker att barnen få det är viktigast =)


I morgon ska vi på BVC, mäta och väga Eddie samt
prata om mat tyckte Jag det stod i pappren.
Ska bli roligt att se hur mycket han väger och hur
lång han är.
Prata om mat tycker Jag inte är viktigt,
han äter allt och vad man ska ge honom
och inte vet vi redan.

Nej plocka ihop lite och sedan är det mysa ner
sig i soffan, Trevlig Kväll.
Kram Kram

8 månader =)

Nils Peter Eddie Brandin,
Mamma å Pappa Älskar Dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0