Män Som Hatar Kvinnor =)


Ha nyss sett den filmen och det va bland
dom bästa filmer jag sett, så otroligt
bra och spännande hela hela tiden.

Eddie han somna redan 19.15 så undra när
han vakna i morgon bitti.
Idag efter Jag va klar på stan kom Älsklingarna
mina så åkte vi på Birsta.
Jag å Peter köpte nya skor och Eddie fick
Wallies till sitt rum som ska upp i morgon =)

Jag ska på stan i morgon med,
åker nog tidigt då också de är
lika bra så kommer man hem i tid.
Är så skönt att komma ut ensam och inte
vara mamma för en stund, men ojojoj vad man
sakna Eddie då man är borta.
Man längtar bara hem och när man kommer hem så
blir han sååå glad och lyser upp i hela ansiktet och
skriker efter mig och vill komma upp i famnen.
Åååå vad mysigt det är, Mammas Prins <3

Dags att sova så man orka upp i morgon.
God Natt. Kram Kram

mamma å son <3

Äkta Kärlek Som Aldrig Tar Slut <3

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack för fina ord!

du är en så vacker människa, eddie har tur som har dig till mamma =)



den där filmen är riktigt bra, vi sa också att den är bland de bästa filmerna vi sett!



kram

2009-08-26 @ 10:31:26
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Den är så jäkla bra den filmen! Boken också!:D

2009-08-26 @ 11:05:49
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0