Stan HELA dagen lång!!!


Ni hörde rätt, Jag åkte vid 10 i morse och kom hem vid 16 =)
Ha hunnit med massa saker och ska även in i morgon.
Saknat Eddie, men det är skoj att komma hem
för han blir sååå himla glad.

Nu ha han somnat, han bruka inte somna den
här tiden men han va trött men han vakna nog
snart för han somna icke för natten för det
är på tok för tidigt.
Men ändå för sent att sova middag nu, aja
det spela ingen roll.

Skulle fixa vägg dekalerna till Eddies rum nu
medans han sov, men vi kommer inte
överens hur dom ska vara så Jag sket i de.
Ska göra det då Peter jobba så kan han inte
säga något, hehehehehehe
vad elak jag är =)
Nej nu ska jag tjura vidare ett tag så kanske
man får sin vilja igenom ;)
Kram Kram
eddie <3

Vackrast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0