Underbar Dag =)


Va på stan en sväng idag och sedan hem till mina älskade prinsar <3

Åkte på City Gross och handla och sedan
åkte Jag med Johanna och Hannes hem dit,
så fikade vi och lekte lite med barnen innan dom åkte.

Sedan så la Jag och Eddie oss och vila,
sedan åt vi middag.
Eddie åt tidigare middag idag och sedan åt han
halva flaskan med errsättning =)
Så nu ska han få äta middag tidigare så han
äter ersättning på kvällen också för det känns
bättre så han får i sig något innan han sover.

I morse då han vakna så hade han dragit bort
halva spjälsängskyddet i sängen och hade det över
sig och låg på magen hehe.
Så ikväll så fick jag göra om det lite, satt det varannat
varv i spjälsängen, så nu kan han inte dra bort de =)

Mina mammadagar är snart slut, eller dom är de =(
Ha fått alla Peters dagar nu, utom dom 60 som han
måste ta ut själv.
Ha ju fått tagit ut 7 dagar i veckan för att Peter varit
arbetslös, men nu ska jag bara ta ut 5 dagar i veckan
så jag kan spara lite eller vara hemma längre.
Ska nog börja jobba 2 helger i månaden så kan jag spara dagar.
Eddie ska ju börja på dagis i januari, ska skicka in pappren
så det blir klart.
Känns tidigt att han ska börja när han är så liten,
men samtidigt är det ju bra så att han lär sig att
vara med andra barn och eftersom Peter är arbetslös
så kommer han ändå bara vara där 3 dagar i veckan
och det är ju inte så farligt.
Tänk att han börja bli sååå stor redan, det går alldeles för fort.
Hade helst velat att han varit hemma tills nästa sommar,
men det går ju inte eftersom föräldradagarna tar slut.
Så hoppas det kommer gå bra på dagis så man
slipper vara orolig.

Dags att sova snart så man orka kliva
upp i morgon, måste upp tidigt i morgon igen :(
Inge skoj att kliva upp då Jag vet att Eddie och Peter sover.

Natti Natti, Kram Kram

8 månader =)

<3

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ååå vad det måste kännas motigt att börja jobba igen och ha honom på dagis.. men som du säger är det ju kul för honom att få leka med andra barn och bra för dig att få komma ut och jobba lite igen =)



kram!

2009-08-07 @ 21:51:57
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0