Fredag - Besök =)


Vi vänta besök av MammaMormor =)
Hon ska sova här i natt för i morgon
jobba Jag och Peter så då ska
hon vara med Eddie.

Han är sjuk, feber, snorig och hosta.
Haft 40,3 som högst i feber, haft det
3 dagar nu så det borde vara bättre
i morgon hoppas jag.
Han äter ingenting, men dricker och
det är huvudsaken.

Jag jobbade till 13 idag men
det sista ärendet tog en jobbar kompis
så jag gick hem strax efter 11 då jag
hade lunch =)
Så när jag kom hem så åkte Peter och
jobba, så ikväll när han sluta ska jag
ta mammas bil och hämta honom.

Jo i tisdags va vi hos barnmorskan,
är i vecka 13+5 nu och hon tyckte att
vi skulle göra ett försök och
lyssna på hjärtljuden men kunde inte
lova att hon skulle hitta det då bäbis
är så liten än men efter ett tag så
hitta hon det och hjärtljuden låg
på 146 =)
Så jag undra vem ska kan bo i min mage,
är så nyfiken men vet ej om vi ska
kolla kön (jo man får veta det fortfarande)
Peter vill veta men jag är tveksam.
Vore skoj med en överraskning =)

Nu sover Eddie och det är skönt för honom,
han är så trött och slut och när han
vakna ska jag försöka få i honom
yoghurt och dricka.
Mandariner älska han så det ha han
ätit.

Ha en bra helg, kram på er

=)

<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej ja Wilmer ska börja på rondellen han den 11 jan, usch inge kul med feber, Wilmer hade feber inatt han, men jag tror det beror på vaccinet, va å vaccinera han i tisdags mot svininfluensan. God Jul på er :)

2009-12-11 @ 18:20:27
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se
Postat av: emma

De blir nog en till pojke..

2009-12-11 @ 21:44:25
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: Karoline&Oliver

Ja verkligen kanon att man kan få så bra grejer :-)

Och den funkade kanon sa min sambo också.



Semper har också samla och få.

Men dom ger bara 1 poäng för varje barnmatsburk medans nestle ger 2 poäng och så vidare.



Vi samlade ihop 500 poäng för denna iaf .

2009-12-14 @ 21:37:57
Postat av: Anonym

Ja verkligen kanon att man kan få så bra grejer :-)

Och den funkade kanon sa min sambo också.



Semper har också samla och få.

Men dom ger bara 1 poäng för varje barnmatsburk medans nestle ger 2 poäng och så vidare.



Vi samlade ihop 500 poäng för denna iaf .

2009-12-14 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0