Fredag =)


Idag åkte vi på Birsta och träffa
Johanna och Hannes, alltid lika
skoj och trevligt då man ses =)
Grabbarna ville inte somna så
vi bytte vagnar och då somna dom,
men det va inte länge dom sov.

Nu sover Eddie och vi ska äta sen
middag, bonde söker fru vänta och
sedan ska vi se nya wallander filmen
skytten =)
Sedan blir det sängen då jag ska
upp och jobba i morgon.

Prata med K förut och jag kan
inte mer än skratta, herregud
men men vad ska man säga...

Är i vecka 14+5 nu, tiden går
sakta men snart så ha vi vårat
kärleksbarn nummer 2 här.
Ett mycket planerat barn och
precis så som jag tycker att det ska
vara.
Eddie börja snart dagis också, ska bli
skoj för honom han som älskar
att leka med andra barn.

Älskar min familj <3

=)

Sötnosen förra årets julkort =)


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

SÖÖÖÖÖÖT!!! :-D

2009-12-23 @ 20:40:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0