Jag kan inte annat än att skratta...


Jag ha jobbat idag och kom hem
för ett tag sedan...

Hur kan man skaffa barn med en människa
som inte vill?
Sedan ska den personen inte ens
få träffa sitt eget barn?
Hur kan man va så egoistisk och bara
tänka på sig själv, behöver inte barn sin pappa?
Ha jag missat något?
Sedan gå till en annan och få tröst,
sedan sätta krogen före sitt eget barn?
Lämna bort sitt eget barn dom gångerna
man väl ha den och gå ut på krogen???

Jag kan jag med =)

Sedan skicka sms och fråga
varför man inte va bjuden på kalas?
Ja undra varför?
Ringa och skicka sms då man
mår dåligt och vill att jag ska tycka synd om
dig nej du tack...

Ville bara få ur mig lite skit..
Kanske dumt att skriva det här,
men vad spela det för roll jag skriver
ju inget namn så ingen behöver ta åt
sig..





Kommentarer
Postat av: linda

Tjena gumms! Joo det är för att jag har å har haft svår havandeskapsförgiftning! Å jag äter trombyl nu till v 36,,det är alltid där efter jag blivit jätte sjuk! Å jag har fått Alma å Moa "normalt" å med Elna snitt,,å jag vill INTE bli snittad igen utan föda "normalt" därför igångsättning =)



Hur mår du då gumman?

Kram på dig å alla grabbar ;-)

2009-12-20 @ 10:21:41
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

ja alla tänker vi och prioriterar olika ;-)...



Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar jul!!

Många kramar

2009-12-23 @ 20:40:10
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0