Ny vecka =)


Gud så veckorna går fort, men det
bero på att man är så upptagen
med Eddie och myser med honom
hela dagarna =)
I morgon ska vi på kyrkis med Johanna
och Hannes, gud så skoj de ska bli.
Ska komma ihåg kameran också så
man kan knäppa kort på grabbarna
tillsammans =)

Annars ha vi inget planerat denna vecka,
ut och gå om det är fint väder.
På lördag kommer mammamormor
och kalle, det ska bli skoj.

Idag blev det tacogratäng till
middag som blev kvar sedan
igår, gott gott.

Ha råkat radera alla kommentarer som
jag fått sedan efter jul, fråga mig inte
hur jag lyckades med det men borta är
dom iallafall.
Synd men inget jag kan göra åt.

så söt  mor och son  älskar dig

Så Älskad Från Första Stund <3

Mamma Älskar Dig Eddie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina kort!!



Ja visst går tiden fort?? Man hinner inte med!!



Vadå raderat alla komentarer?? Nu är ju jag trögare än trögast men är det dom under dina bloggkomentarer så ser jag dom. Men det lär ju inte vara dom du menar?? Förklara gärna för mig!!



Här är vi sjuk som vanligt känns det som. Magsjuka och Ester verkar ha fått feber. Jag får inte ta på henne. Då skriker hon för hon vill sova nu!!!



Ha´t så bra och hälsa med dig.



Kram Lisa och Ester.



2009-02-02 @ 18:59:06
Postat av: ingalill

vad fina ni var på korten...du måste vara tögare en din gamla moster som har raderat kometarerna

2009-02-02 @ 21:50:32
Postat av: ingalill

vad fina ni var på korten...du måste vara tögare en din gamla moster som har raderat kometarerna

2009-02-02 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0