Soliga Tisdag


Vaknade vid 8 tiden i morse, Eddie han låg
och prata för sig själv i sängen så jag klev
upp och diska flaskan sedan natten och sedan
hämta jag honom.

Vi tog en promenad med Karin och Vilgot och
sedan fika hos dom, Eddie sov i vagnen i 1,5 timme
sedan fick han mat och vi satt och surra och sedan gick
vi på affärn och sedan hem.
Nu ligger han i pölen med babygymmet och surra på,
ska strax ta upp honom och mysa lite innan jag
ska börja med maten tills PappaPeter kommer hem.
Va så sugen på tacos så köpte nå små saker bara som
fattades så får jag göra något annat han kan ta med
i matlåda.

I morgon blir det Öppna förskolan igen, trevligt trevligt.

Kraaaaam


eddie my love

Älskar dig Eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0