Sprutorna :(


Eddie ligger och viila i sängen nu, jag låg också och vila men
klev upp för en stund sedan så jag kunde klä på mig och
fixa ordning mig.
Moster kommer nog snart också, så ska vi åka och
ta sprutorna på Eddie uscha uscha.

PappaPeter ringde förut också,, det gick
jätte bra för honom att jobba.
Tog fram pölsa som vi ska äta
idag, mums mums.

Igår kväll somna Eddie vid halv 9 tiden och sov ända
till 7 i morse, han vakna till i natt vid 4 men gav honom
nappen och sedan somna han igen =)
Bruka göra så men ibland går det inte och då
får han äta och sedan somna han.

Kram Kram


=)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Då bor ni mittemot oss då :) Vi bor på Malmövägen! Vart söker ni lägenhet då?

Postat av: Anonym

Vilket fint kort=)

2009-02-23 @ 12:44:50
Postat av: johanna

Hoppas att allt gick bra med sprutorna. Tycker det är himla otäckt när dom tar dom på dom små liven. Men det är ett nödvändigt ont!

Ha det bäst och mys med lilla Eddie ikväll...

2009-02-23 @ 16:55:13
Postat av: Karoline

Hoppas ni hittar något :) Har ju varit ganska mycket till salu i Granloholm den senaste tiden tycker jag.

Våran är i 2 plan på 93kvm , dock en 3a men den är stor så vi klarar oss ett tag iaf.

Har aldrig varit på öppna förskolan vilka tider brukar det vara och vilka dagar?

Postat av: Pia

Han är nästan lika stor som Nathalie då! Fast killar brukar ju vara större! =) Syskon blir det nog men inte än på några år! Ni då?

2009-02-23 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0