Torsdag - Mys Dag


Varit kallt idag så ha bara varit hemma =)
Städat och tvättat, ska tvätta i morgon också
innan vi åker till Indal.
Peter börja ju jobba på måndag så
han ska tvätta alla sina kläder och
packa jobb väskan.

Igår va vi till Emma och Per, åt middag
och spela guitar hero =)
Eddie somna vid 8 tiden i vagnen och
sedan åt han kl. 10 och så bytte vi om på
honom till pyjamasen så gick vi hem och la
honom på en gång.
Drack vin igår så ha inte mått
så bra idag, va ju över 1 år sedan jag
drack så det va inte så konstigt.
Sakna verkligen inte att dricka och festa,
visst det va gott men jag är hellre
med familjen och myser.
Något glas sådär kan va gott men att gå ut
på krogen nej nej det är inget jag sakna.
Jag är hellre med världens bästa son =)

I morgon ska vi åka till Indal, Gratta pappa
som fyllt år och så sover vi kvar tills på lördag.
Ska bli skoj så dom får träffa Eddie, är inte så
ofta dom träffa honom så nu kommer dom tycka
att han växt mycket.

Jag och Eddie bada förut, jätte roligt tyckte han.
Han ha alltid badat i sin balja men nu idag så ville
jag bada med honom i badkaret och det gick jätte
bra så hädanefter bada vi tillsammans =)
Han är så stor för baljan nu också.

Ska lägga mig snart, mår illa och har huvudvärk.
God Natt, Kram Kram

bada med mamma

Mamma Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0