6 veckor


Vad tiden rinner iväg, prinsen våran blir 6 veckor idag =)
Körslaget ikväll med chips och dipp *MUMS*

Kan inte förstå att det är ett nytt år, förra året bara flög iväg.
Det va det bästa året i hela mitt liv, vi fick ett plus på stickan
och så kom våran underbara son Eddie.
Bättre år än 2008 kommer nog aldrig mer komma, förutom
då vi skaffa fler barn men än så länge är 2008 det absolut
bästa året i mitt liv och Eddie det bästa som hänt mig.
Jag är så stolt och lycklig mamma till våran son.

Kärleken till ett barn,
är den som stärker mig.
Kärleken till ett barn,
är den som får mig att orka.
Kärleken till ett barn,
är den som föder orken.
Kärleken till ett barn,
är den som får mig att le när allt är som värst.
Kärleken till dig,
är den som bygger min framtid

Mamma Älskar Dig Eddie

älskar er

Kärleken till er är obeskrivlig, ni är mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0