Besök


Haft besök av Marie och lill flickan hennes idag,
gud så liten hon är och himla söt är hon.
Mamma uppe i dagen är hon, så himla lik Marie =)

När dom åkte kom Emma, My och Per och
dom åkte nyss, så ha haft främmande
hela dagen idag =)

Eddie ligger och sover nu så ska passa på
vi med att vila, känner mig trött är väl för
att det blev lite sömn i natt.

Ringa skattekontoret också och det går att ändra
mellan namnen men man får göra det en gång i
hela sitt liv så ändra vi och Eddie själv vill ändra
då han blir äldre så måste han ansöka om det och
det kosta pengar.
Men jag vill ändra så skulle det vara så att han vill
ändra det då han blir äldre så får vi kosta på det
åt honom isåfall.

Kramizar

marie och eddie

Marie och Eddie

jag och maries lill flicka

Jag och Maries dotter

emma med familj

Emma med familj och Eddie

Kommentarer
Postat av: emma

Jätte roligt att komma till er och träffer er och Lilla Eddie så klart..Så himla gullig=) Men du sa att kortet blev bra,det vet ja inte om jag kan hålla med oM=)

2009-01-28 @ 22:54:29
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0