Fredag


 

Gud vad fort veckorna går, dom bara springer iväg och man hinner inte med.
Idag ha jag varit ute på ärenden så Eddie ha varit med pappa, jag tyckte det va
jobbigt att åka iväg och lämna honom men det gick ju så bra.
Peter är så bra med sin son så det är inga problem, dom är så underbara.

Ha sett på tv ikväll och myst och nu ligger Eddie för natten,
ha precis lagt honom så han somna nog snart.
Han bruka ligga och prata för sig själv och greja på lite
innan han somna, så himla skönt att bara kunna lägga ner
honom så somna han själv.
Slippa sova ner honom, det är guld värt.
Visst om han skulle börja grina och va ledsen då
skulle jag såklart ta upp honom, men så länge han inte
är det så kan han ligga och somna själv.

Är bättre i förkylningen nu, tycker även att Eddie börja bli de.
Så till veckan hoppas jag vi är friska, då ska vi ut och gå.
På Måndag ska vi till läkaren, hälsokontroll.
Tisdag kanske jag tar och åker på jobbet och hälsa på,
onsdag kommer mormor och kalle =)
Eddie sakna dom, mormor fråga om hon får ha
Eddie i sommar någon dag och det ska väl gå bra.
Jag kommer ju sakna ihjäl mig men då får vi hämta
hem honom, sedan kommer vi nog vara där i sommar några
dagar också det är så himla mysigt att vara där och speciellt
då det är sommar.
Då sover vi ute i lill stugan det är så mysigt där och så
är det så gott att grilla vi ha ju mäster grillarn Peter =)

Jag skulle även posta papper idag till skatte kontoret
om Eddies namn men jag mitt klant arsel glömde
göra det så det får vi göra på måndag istället.
Så vad han ska heta det får ni veta på dopet och
ni som inte är med får veta det efteråt =)

Kramizar

sötaste eddie

Invigning ikväll och det tyckte han om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0