*GÄSP*


Är rätt trött, Eddie somna vid 21 tiden och vi
ha nyss ätit varma mackor =)

Jag och Eddie tog 1 timmes promenad idag,
himla skönt va det.
Moster kom på middag och Eddie
fick en slant i spargrisen =)
Han ha ingen egen så fick ta våran, ska
köpa en egen åt honom.

Eddie ha blivit jätte duktig, nu i 4 nätter
så ha han sovit hela nätterna och vaknat vid 7-8 tiden
på morgonen och det är kanon skönt.
Vi ger honom mer mat på kvällen just för att
han ska sova bättre så det bero nog på det och
det är ju skönt för honom så slipper han
vakna på natten och skrika och va hungrig
för nu klara han sig ju hela natten.

I morse då han vakna så skrek han inte utan
jag vakna av att jag hörde honom "prata" för sig själv
i sängen med nallarna som hänger i sängmobilen =)
Han är så himla söt och lugn, ha verkligen fått
en underbar son på alla sätt.

Nu ska jag kratta nötterna och göra mig
klar för sängen, God Natt.
Kramen

så skönt att sova i vagnen

Älskar att sova i vagnen =)

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

du är duktig att sova lillen

2009-02-01 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0