Helgen snart slut


Ja gud så fort helgerna går, eller ja veckorna också för den delen.
Febern ha stigit så nu ha jag 38,3 grader, uscha mår skit.
Fast det känns lite bättre nu när jag tagit alvedon och ipren.
Eddie ska äta snart så därför är vi vaken än, men då han ätit och
fått ren blöja då är det GOD NATT.
Är så himla trött så jag hoppas han sover länge =)

I morgon kommer SvärmorFarmor så vi måste
kurera oss i natt så vi är pigga och allert i morgon för det
lär ju bli en sväng på Ikea om jag känner henne rätt.
Eller rättare sagt jag vet att det blir Ikea för hon ska handla
saker där till Familjen Brandin i Östersund.

Natti Natti Dröm Sött

Kommentarer
Postat av: tess

stackars dig som är sjuk. du får krya på dig!



ja, det är så mysigt att känna när han bökar på där inne i magen. känner tydligt när han har hicka också, det är fränt :)



jisses vad tiden går fort, tyckte nyss att ni fick honom :D

2009-01-12 @ 18:08:00
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Tulay

Hej hej

Va kul att d går bra med lilla Eddie. Hur är hans sovrutiner? Vi har inte fått några rutiner än. Försöker men hon är lika envis som sin bror..

2009-01-12 @ 20:50:15
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0