Lördag


Ååå jag va så trött i morse då Eddie vakna så
jag fick sova 2 timmar tills medans han va
med Pappsen =)

Så nu är det han som ligger och vila, Eddie
somna i min famn så ha precis lagt han
så han får sova med Pappa.

Idag blir det stinas kyckling och ris
till middag, gott gott.
I morgon tror jag vi ska göra bacon sås
och pasta, skönt när man kan planera lite
i förväg som vi aldrig gjort förut.
Tror vi ska börja göra mat lista , jag funderade
på det så ska höra med Peter också.
Så gör man vecka för vecka så blir det lättare
varje dag då man vet vad man ska äta och
så vad man ska handla.

Tänker bara på lägenheten hela tiden,
skulle vara så skönt att flytta och så är dom
där lägenheterna så himla fin också.
Men allt hänger på hur det går för
Peter på tisdag, så håll tummarna =)
Vi vill verkligen bort från denna skit, känner
inte alls för att bo kvar det är inge roligt längre.

Ha en bra lördag mina kära läsare.
NI kan väl lämna en kommentar så man
vet vilka ni alla är som läser =)

Kram Kram

1 månad

1 månad gammal

2 månader

2 månader

Gud vilken skillnad det är,
man se i ansiktet
hur stor han blivit =)
Mamma Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja dom växer fort! Nathalie är redan 4 månader imorrn!

2009-01-24 @ 18:19:22
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilka härligt goa kort på han =) Vart ska ni flytta? Eller har ni bara tittat än så länge? Blir de en till två eller ska ni slå till med en tre:a? Ha en trevlig helg. Kramis

2009-01-24 @ 22:16:21
URL: http://draken77.blogg.se/
Postat av: thisney

Hopper verkligen ni gittar en annan lägenhet. För E's skull ..



kram gumman

2009-01-24 @ 23:30:27
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0