Lördag


Jag gick och la mig rätt så tidigt igår för jag hade feber
och frös, tog 2 täcken och ändå frös jag.
Så när Peter gick och la sig va jag kok het så
fick ta av mig ena täcket.
Så i morse tog han Eddie så jag fick sova
1,5 timme längre =)

När jag klev upp fika vi och sedan satt vi
oss och kolla på tv och då plinga de på dörren.
Vi vänta inge främmande och
dom som kom höll för hålet så man
såg inte vem det va så vi
tänkte inte öppna.
Men då kolla jag och då va det Mamma och Kalle
som kom, så vi drack kaffe och prata.

Eddie somna i mormors famn förut så
hon la honom i hans säng och han sover än,
kors i taget faktiskt för han bruka alltid vakna
annars då vi lägger ner honom men inte nu.

Kram Kram

eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0