Sjukhuset


Åkte in på sjukan igår kväll, Eddie hade feber och det rann svett om
honom. Han va så himla varm så ringde in och då fick vi åka på en
gång och vi kom in direkt.
Dom tog prover på honom och som tur är så är det bara en vanlig
förkylning, han är rosslig i halsen, täppt i näsan och lite små hängig.
Blev så rädd igår så jag grina (som vanligt), nu vet jag att det inte är någon
fara men blev rädd igår då han va så varm och alldeles svettig.

Så kom hem kl. 2 i natt och Eddie sov till 9 i morse =)
Man se på honom nu också att han är trött och hängig,
inte alls sig lik lill stackarn.
Ska på familjerätten i morgon men ska ringa och ändra tiden
igen, för jag drar inte ut Eddie i detta väder aldrig.

Ringde idag också och boka tid för att knäppa kort till tidningen,
bättre sent än aldrig =)
Klart vi ska vara med i tidningen, det vill man ju
när man fått barn.

Nu ska jag mysa med Eddie, Mamma Älskar Dig

sååå snygg

Kommentarer
Postat av: tess

men stackars liten :(

2009-01-14 @ 15:11:29
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lilla stackaren. Inge roligt när dom små är sjuk. Man blir så orolig!! Fast dom klarar mer än vad man tror. Men dom är ju så små och försvarlösa.



Ni gjorde alldeles rätt som for in med honom. Bättre 1 gång för mycket än 1 gång för lite. Och vilken tur att det "bara" var förkylning. "Lillgubben" där!!



Krya på sig nu så ska vi komma och hälsa på när ni är frisk och orkar med oss!!! Krama Eddie från oss.



Kram Lisa.

2009-01-14 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0