Suck


Ikväll ha vi suttit och prata namn och jag kom fram
till att jag vill ha ett till namn som mellan namn till Eddie,
så hoppas man kan ringa skattekontoret och ändra.
Kom och tänka på min farfar och hur snäll han va, sakna
honom så himla mycket så jag vill att Eddie ska få ett namn
efter honom också så håll tummarna att det går att ringa och
ändra annars vet jag inte vad jag gör.

Eddie ha sovit hela kvällen, han åt nyss 2 timmar senare
eftersom ha sovit.
Så ha bytt på han nu och han är piggelin, så får se
när han vill somna.
Lär ju bli uppe ett tag till iallafall, men då får man ju sova
längre i morgon istället =)

Ska mysa med min underbara familj nu, Älskar er.
Puss å Kram

så gudomligt söt

Vilken stil =)
Mamma Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: tess

haha! vilken skön stil! :D

2009-01-28 @ 07:00:03
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja vi har några namn som vi tycker om men vi har inte bestämt oss för vilket utan jag tror att de kommer när vi ser han. Hade ni bestämt innan han kom att de va Eddie som han skulle heta eller fanns de fler förslag? Hur gick det med lgh och jobb för Peter?

2009-01-28 @ 08:26:36
URL: http://draken77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0