Glader =)


Yes det är jag och varför tänker jag ICKE berätta Hehe...

Eddie sover, Peter se på tv och jag
sitter här =)
Ska snart sova, i morgon tänkte
vi åka till min farmor för min faster
och hennes karl är uppe från skåne.
Länge sedan man träffa dom så
det ska bli skoj och så ha dom
ju inte sett Eddie heller.

Va på Peters mormor igår och hon
va pigg och glad, hon tyckte Eddie va
det vackraste hon sett och Jag förstå henne =)
Sedan på hemvägen åkte vi in till Mamma
och Kalle och fika sedan blev det Birsta City
och sedan kom vi hem vid 20.30 och
då åt Eddie och sedan somna
han på en gång =)

Om 2 helger så ska vi upp till Mamma
å Kalle och då kanske vi ska åka
på djurpark kommer bli skoj för Eddie
älskar verkligen djur.
Han kan sitta och kolla på dom hur länge
som helst och är så himla nöjd,
vilket han är jämt.
Snällare unge får man leta efter, alla
säger det.
Han somna själv i sin säng och sover hela
nätterna, han är så himla lättsam
när det gäller allt =)

Nu ska jag avrunda detta och lägga in
lite bilder =)
Kram och god natt.

4 generationer =)

4 generationer =)

eddie och märta =) maja våran gamla katt =)
Eddie och Märta   Maja våran gamla katt


far å son <3

Mitt Liv <3

Kommentarer
Postat av: linda ruda

Men vad fina kort! 4 generationer! Å en mycket stolt pappa=) Ha det bäst familjen,,kram kram..

2009-07-18 @ 19:08:09
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0