Jag Vann =)


Ställde upp i årets SMS-SM i Sundsvall
och Jag vann =)
Så den 14:e Augusti är stora tävlingen
i Stockholm, då får alla en ny mobil plus
att den är laddad för 1.000 kronor.
Sedan vinnaren får 25.000 kronor, så
hoppas man tar hem det i år igen.
Vann ju för 2 år sedan och det
vore skoj att vinna igen =)
Vi sover på hotel som Comviq betala,
Eddie han ska vara med MammaMormor.
Så det blir en natt utan honom, hur ska jag
klara mig men det kan va bra för honom
och sedan för Mig och Peter också
att få va ensam och rå om varandra.

Hoppas verkligen jag vinner, då blir
det vinter kalas =)
Men om jag inte vinner så ha man ändå
fått en liten mini semester och det
är inte heller fel =)

Nu ska jag återgå till att
fixa kort på Eddie som
ska hänga ovenför soffan.

Kram Kram

eddie <3

<3

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis! Va roligt att få bo på hotell själva! Hoppas det går bra på tävlingen! Lycka till!

2009-07-07 @ 14:32:30
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis grattis!!! Vad kul!



Det kommer att gå så bra!! Både tävlingen och att Eddie är hos mormor.



Vi är nu hemma en stund och ska snart fara iväg igen upp till Viksjö. Stressigt värre!!



Vi höres och grattis igen!!



Kram från Lisa och Ester.

2009-07-07 @ 15:16:19
Postat av: Angen & Algot

Hahaha igen =)Grattis!

micke sa åt mej att vara med för han tycker han inte hinner mer än skriva till mig ås har ja svarat =)

haha!

men nä..jag gjorde de inte..man kanske ska testa nästa år =)

2009-07-08 @ 14:35:20
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Grattis vad roligt :-)

Håller tummarna för dig i Stockholm!

Vad går den där tävlingen ut på?

2009-07-09 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0