Tråkiga läsare USCHA...


Precis vad ni är, ingen fråga ställd fy på er hehe...

Idag kom Kajsa och Anso upp med barnen,
vi satt ute så barnen fick leka i parken.
Eddie satt på sitt täcke och lekte medans
Ellie sov och jag passade på att
mysa lite med henne.
Eddie ville också va med, tror han
blev lite avis =)
Men du vet Eddie att du är Mammas allt.
Satt ute nästan 2 timmar, himla skönt.

När vi kom in gav Jag Eddie mat sedan
fick han bada och blev då trött så vi la
oss och vila men det va inte länge fören han
blev ledsen och inget hjälpte så gick upp
och det hjälpte inte heller.
Tog tempen på honom men ingen feber
så han hade säkert ont för tanden så
gav honom en alvedon och sedan satt
vi uppe ett tag och sedan fick han
mat och sedan somna han.

Nu sitter man här vid dum burken som vanligt,
men det för snart något gott med sig men
vad kan jag tyvärr inte avslöja inte än iallafall.
Åååå längtar så mycket tills på fredag, ska bli
skoj att gå på bio och bara rå om varandra Jag
och Peter och sedan går vi nog ut och äter =)
Kommer sakna Eddie jätte mycket, men han kommer
ha det så bra med Mormor och Kalle.

Nu ska jag återgå till mitt och sedan sova,
är trött men måste fixa detta först =)

Kram Kram
underbarast i hela världen =)

Kärlek på hög nivå <3


Kommentarer
Postat av: emma

Men nu kan du inte klaga på mig..Snacka om vilken dålig uppdatering för dej=)

2009-06-27 @ 21:42:26
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0