Eddie är mitt livs kärlek <3


 

Utan honom är det inget liv, är så glad och
tacksam att vi fått äran att va hans mamma å pappa.

Idag ha vi inte gjort så mycket, myst
och sedan kom min moster på besök
och sedan somna Eddie och sover än.
Vi la oss på förmiddagen också men sov då
"bara" 45 minuter så nu va han trött igen.

Ska åka på affärn sedan och handla med
Moster och Tomas, vänta bara på att Peter
ska komma hem så går jag sedan.
Idag blir det biff och sås till middag,
ska försöka köra GI metoden nu ett tag
och ut och röra på mig mera så fort vi
blivit friska.

Kram Kram

eddie

Så underbart söt på denna bild =)

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

ja han är verkligen glad lillgubben o fina bilder vad bra det blev med byrån o lådorna, får titta mera på onsdag.

2009-04-04 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0